783.01 Ordinaziun da posta dals 29 d'avust 2012 (OPO)

783.01 Ordinanza del 29 agosto 2012 sulle poste (OPO)

Art. 23 Cuntegn ed actualisaziun da las unitads da datas

1 Las unitads da datas cuntegnan:

a.
il num ed il prenum dal retschavider respectivamain il num da la firma;
b.
via, numer da chasa, numer postal e lieu sco er, sche avant maun, il lieu ed il numer da la chascha postala;
c.
cumenzament, durada e cuntegn da l’incumbensa d’in client;
d.
en cas che spediziuns postalas ston vegnir spedidas suenter e deviadas: las datas d’adressas necessarias.

2 Ellas ston vegnir actualisadas e messas a disposiziun da glindesdi fin venderdi entaifer 24 uras suenter ch’ina incumbensa d’in client è vegnida registrada en moda electronica. Exceptads da quai èn ils firads generals.

3 Las purschidras che garanteschan la distribuziun a chasa na ston betg controllar, sche las unitads da datas èn correctas. Ellas ston però garantir che las unitads da datas correspundan a las indicaziuns da la clientella.

Art. 23 Contenuto e aggiornamento dei dati

1 I dati comprendono:

a.
il cognome e il nome del destinatario oppure la ditta;
b.
la via, il numero civico, il numero postale di avviamento e la località, nonché, se disponibile, l’ubicazione e il numero della casella postale;
c.
la decorrenza, la durata e il contenuto dell’ordine del cliente;
d.
per la rispedizione e la deviazione di invii postali, l’indirizzo necessario.

2 I dati devono essere aggiornati e messi a disposizione dal lunedì al venerdì entro 24 ore dalla registrazione elettronica dell’ordine del cliente. Sono esclusi i giorni festivi ordinari.

3 I fornitori che effettuano la distribuzione a domicilio non sono tenuti a verificare la correttezza dei dati. Devono tuttavia garantire che i dati corrispondano alle indicazioni dei clienti.

 

Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.