412.103.1 Ordinaziun dals 24 da zercladur 2009 davart la maturitad professiunala federala (Ordinaziun davart la maturitad professiunala, OMPr)

412.103.1 Ordinanza del 24 giugno 2009 sulla maturità professionale federale (Ordinanza sulla maturità professionale, OMPr)

Art. 9 Sectur central

1 Il sectur central serva ad approfundar ed ad engrondir la savida e las enconuschientschas en reguard al studi en in sectur da studi da las scolas autas spezialisadas, ch'è parentà cun la professiun.

2 Ils roms dal sectur central èn:

a.
finanzas e contabilitad;
b.
art applitgà, art, cultura;
c.
infurmaziun e communicaziun;
d.
matematica;
e.
scienzas natiralas;
f.
scienzas socialas;
g.
economia e dretg.

3 Per regla ston vegnir frequentads dus roms.

4 Ils roms èn concepids per las furmaziuns fundamentalas professiunalas er per ils secturs da studi da las scolas autas spezialisadas ch'èn parentads cun las furmaziuns fundamentalas professiunalas.

5 Il plan d'instrucziun general attribuescha ils roms a las direcziuns da las furmaziuns fundamentalas professiunalas ed als secturs da studi parentads cun talas.

Art. 9 Ambito specifico

1 L’ambito specifico serve ad ampliare e a approfondire i saperi e le conoscenze in vista degli studi in una scuola universitaria professionale in un settore di studio affine alla professione.

2 Le materie dell’ambito specifico sono:

a.
contabilità analitica e finanziaria;
b.
creazione, arte, cultura;
c.
informazione e comunicazione;
d.
matematica;
e.
scienze naturali;
f.
scienze sociali;
g.
economia e diritto.

3 Di norma l’insegnamento deve essere seguito in due materie.

4 Le materie sono orientate alle formazioni professionali di base e ai settori di studio affini delle scuole universitarie professionali.

5 Il programma quadro indica le materie previste in funzione dell’orientamento delle formazioni professionali di base e dei settori di studio affini.

 

Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.