412.103.1 Ordinaziun dals 24 da zercladur 2009 davart la maturitad professiunala federala (Ordinaziun davart la maturitad professiunala, OMPr)

412.103.1 Ordinanza del 24 giugno 2009 sulla maturità professionale federale (Ordinanza sulla maturità professionale, OMPr)

Art. 23 Diploms da linguas estras renconuschids

1 Il SEFRI po renconuscher diploms da linguas estras.

2 Per candidats che absolvan in examen da diplom per in diplom da linguas estras renconuschì, remplazza l'examen da diplom l'examen final en il rom correspundent. Quai vala er per il cas ch'il diplom da linguas estras correspundent è stà renconuschì al cumenzament da l'instrucziun per la maturitad professiunala, perda però sia renconuschientscha en il decurs da l'instrucziun.

3 Las scolas professiunalas spezialisadas transfurman il resultat da l'examen da diplom en la nota d'examen tenor l'artitgel 24 alinea 1.

4 Sche l'examen da diplom è vegnì absolvì avant il cumenzament da l'instrucziun per la maturitad professiunala, remplazza el l'examen final mo, sche:

a.
el ha manà a la concessiun dal diplom da linguas estras; e
b.
il diplom da linguas estras era renconuschì dal SEFRI il mument che l'examen da diplom è vegnì fatg.

5 Versiun tenor la cifra I da l'O dals 6 da zer. 2016, en vigur dapi il 1. d'avust 2016 (AS 2016 2645).

Art. 23 Diplomi di lingue straniere riconosciuti

1 La SEFRI può riconoscere i diplomi di lingue straniere.

2 Per i candidati che sostengono un esame per l’ottenimento di un diploma di lingue straniere riconosciuto tale esame sostituisce l’esame finale nella materia corrispondente. Ciò vale anche nel caso in cui il diploma, riconosciuto all’inizio dell’insegnamento per l’ottenimento della maturità professionale, perda tale riconoscimento in un secondo tempo.

3 Le scuole professionali convertono il risultato dell’esame di lingue straniere nella nota d’esame conformemente all’articolo 24 capoverso 1.

4 L’esame di lingue straniere sostenuto prima dell’inizio dell’insegnamento per l’ottenimento della maturità professionale sostituisce l’esame finale solo se:

a.
il diploma di lingue straniere è stato effettivamente conseguito; e
b.
quando si è svolto il diploma di lingue straniere era riconosciuto dalla SEFRI.

5 Nuovo testo giusta il n. I dell’O del 6 giu. 2016, in vigore dal 1° ago. 2016 (RU 2016 2645).

 

Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.