412.103.1 Ordinaziun dals 24 da zercladur 2009 davart la maturitad professiunala federala (Ordinaziun davart la maturitad professiunala, OMPr)

412.103.1 Ordinanza del 24 giugno 2009 sulla maturità professionale federale (Ordinanza sulla maturità professionale, OMPr)

Art. 17 Promoziun

1 A la fin da mintga semester documentescha la scola en furma da notas las prestaziuns en ils roms instruids ed en il lavurar en moda interdisciplinara. Ella fa in attestat.

2 A la fin da mintga semester decida ella sin basa da l'attestat davart la promoziun per il proxim semester.

3 Per la promoziun quintan las notas dals roms instruids; la nota per il lavurar en moda interdisciplinara na quinta betg.

4 La promoziun ha lieu, sche:

a.
la nota totala importa almain 4;
b.
la differenza da las notas insuffizientas envers la nota 4 na surpassa tut en tut betg la valur da 2; e
c.
betg dapli che duas notas èn sut 4.

5 Tgi che n'ademplescha betg las premissas da promoziun, vegn:

a.
promovì la prima giada provisoricamain en cas da l'instrucziun per la maturitad professiunala durant la furmaziun fundamentala professiunala; la segunda giada vegn el exclus da l'instrucziun per la maturitad professiunala;
b.
excludì da l'instrucziun per la maturitad professiunala en cas da l'instrucziun per la maturitad professiunala suenter la furmaziun fundamentala professiunala.

6 L'onn d'instrucziun po vegnir repetì maximalmain ina giada.

Art. 17 Promozione

1 Alla fine di ogni semestre la scuola documenta mediante note le prestazioni fornite nelle materie d’insegnamento e nell’approccio interdisciplinare. La scuola rilascia una pagella.

2 Alla fine di ogni semestre la scuola decide la promozione al semestre successivo in base alla pagella.

3 Le note delle materie d’insegnamento sono determinanti per la promozione; la nota dell’approccio interdisciplinare non è determinante.

4 La promozione avviene se:

a.
la nota complessiva raggiunge almeno il 4;
b.
lo scarto tra le note insufficienti e il 4 non supera complessivamente 2 punti; e
c.
non sono state attribuite più di due note inferiori al 4.

5 Chi non soddisfa le condizioni di promozione:

a.
è promosso una prima volta in via provvisoria, se frequenta l’insegnamento per l’ottenimento della maturità professionale durante la formazione professionale di base; la seconda volta è escluso da tale insegnamento;
b.
è escluso dall’insegnamento per l’ottenimento della maturità professionale, se frequenta il ciclo di formazione dopo il termine della formazione professionale di base.

6 La ripetizione dell’anno è ammessa una sola volta.

 

Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.