121 Lescha federala dals 25 da settember 2015 davart il servetsch d'infurmaziun (LSI)

121 Legge federale del 25 settembre 2015 sulle attività informative (LAIn)

Art. 41 Procedura d’approvaziun

1 Sch’il SIC ha l’intenziun da dar ina incumbensa per in’exploraziun via cabel, suttametta el al Tribunal administrativ federal ina dumonda cun:

a.
la descripziun da l’incumbensa al servetsch che fa l’exploraziun;
b.
la motivaziun da la necessitad da l’exploraziun;
c.
l’indicaziun da las categorias da noziuns da tschertga;
d.
l’indicaziun da las gestiunarias da raits da cabel e da las purschidras da servetschs da telecommunicaziun che ston furnir ils signals ch’èn necessaris per far l’exploraziun via cabel; e
e.
l’indicaziun dal cumenzament e da la fin da l’incumbensa.

2 La procedura sa drizza tenor ils artitgels 29–32.

3 L’approvaziun vala maximalmain 6 mais. Tenor la medema procedura po ella vegnir prolungada mintgamai per maximalmain 3 mais.

Art. 41 Procedura di autorizzazione

1 Se intende assegnare un mandato per l’esplorazione di segnali via cavo, il SIC presenta al TAF una domanda in cui figurano:

a.
la descrizione del mandato assegnato al servizio addetto all’esplorazione;
b.
la motivazione della necessità dell’impiego;
c.
le categorie di chiavi di ricerca;
d.
l’indicazione dei gestori di reti filari e dei fornitori di servizi di telecomunicazione che devono fornire i segnali necessari per l’esecuzione dell’esplorazione di segnali via cavo; e
e.
l’indicazione dell’inizio e della fine del mandato.

2 Il seguito della procedura è retto dagli articoli 29–32.

3 L’autorizzazione è valida sei mesi al massimo. Può essere prorogata di volta in volta di tre mesi al massimo, applicando la medesima procedura.

 

Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.
Il presente documento non è una pubblicazione ufficiale. Fa unicamente fede la pubblicazione della Cancelleria federale. Ordinanza sulle pubblicazioni ufficiali, OPubl.